נתניהו מותח ביקורת על ביידן: "הודף את הלחצים"

איתי גדסי No Comments on נתניהו מותח ביקורת על ביידן: "הודף את הלחצים"

ראש הממשלה בנימין מותח ביקורת מרומזת על הממשל האמריקני ועל הנשיא ביידן. בביקור בבסיס צבאי אמר נתניהו ללוחמים: "שעה שאתם נערכים להמשך הלחימה, יש לחצים בינלאומיים למנוע מאיתנו מלהיכנס לרפיח ולהשלים את המלאכה. אני הודף את הלחצים האלה, ואמשיך להדוף אותם. אנחנו ניכנס לרפיח, נשלים את חיסול יתר גדודי החמאס, נחזיר את הביטחון ונביא את הניצחון המוחלט לעם ולמדינת ישראל"

צילום: חיים צח \ לע"מ
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום במחנה עופר, שם נפגש עם מפקדי ולוחמי יחידת ניצן 636.

ראש הממשלה קיבל סקירה ממפקד היחידה סא"ל ג' על עשיית הגדוד הגדול בצה"ל – הן בפן לוחמי האיסוף הקרבי והן בפן עבודת התצפיתניות המשמשות העיניים של כל גזרת פיקוד המרכז – אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים.

לאחר מכן, בחן רה"מ נתניהו תצוגת אמצעים בה הוצגו אמצעי האיסוף של היחידה והלחימה המשמעותיים, ביניהם רחפנים ואמל"ח מסוגים שונים, וכן שוחח רה"מ נתניהו עם לוחמים ותצפיתניות ושמע מהם על פעילותם במסגרת הלחימה בעזה ובגזרת איו"ש.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ללוחמים ולתצפיתניות: "ההתפתחות של העבודה שלכם היא מאוד מרשימה, היא מאוד מסייעת לכוחות הלוחמים והיא פוגעת באויב. אתם בעצם העיניים של הכוח הלוחם, וזה נותן יתרון עצום. אני רוצה קודם כל להודות לכם, להודות לך המפקד, ולכם ולכן על העבודה החשובה.

החברות שלכם עדיין יושבות בשבי החמאס. אנחנו עושים הכל כדי להוציא אותן ואת יתר החטופים. זו משימה קדושה, וגם המשימה שאתם עושים היא קדושה. אנחנו נחושים לנצח – להשיג את הניצחון המוחלט.

שעה שאתם וצה"ל נערכים להמשך הלחימה, יש לחצים בינלאומיים למנוע מאיתנו מלהיכנס לרפיח ולהשלים את המלאכה. כראש ממשלת ישראל, אני הודף את הלחצים האלה. אנחנו עושים את זה בהצלחה כבר חמישה חודשים – זה זמן שיא בתולדות מלחמות ישראל. אני אמשיך להדוף את הלחצים, אנחנו ניכנס לרפיח, אנחנו נשלים את חיסול יתר גדודי החמאס, אנחנו נחזיר את הביטחון ואנחנו נביא את הניצחון המוחלט לעם ישראל ולמדינת ישראל.

אני רוצה להודות לכם על חלקכם החשוב במעשה הזה. אז תודה רבה לכם. תמשיכו להסתכל, להטיס ולפגוע".

אל ראש הממשלה התלוו ראש הסגל צחי ברוורמן, המזכיר הצבאי של רה"מ אלוף אבי גיל, ראש מטה פיקוד המרכז תא"ל רועי שטרית, מפקד אוגדת איו"ש תא"ל יקי דולף ומפקד היחידה סא"ל ג'.



0 תגובות